Etiketter

, , ,

Idag har jag tentat och det uns av energi jag hade kvar efter att ha pluggat inför den är nu som bortblåst. Eftersom min ork är helt borta har jag ingen lust att engagera mig i något som helst drama som finns runt omkring mig, jag bryr mig helt enkelt inte tillräckligt mycket för att ens försöka förstå vad folk menar.

Det som betyder mest för mig just nu är att storaL berättade att han hatar när jag tentar eftersom jag helt plötsligt inte har tid för honom längre, och han vill att jag ska säga till mina lärare att jag borde få mindre läxor. Finaste barnet skulle bara veta att det är han och hans syskon som får mig att orka åka till skolan varje dag och plugga hårt för att tillslut, i juni 2015, vara klar och äntligen få börja tjäna pengar på riktigt. Det är sånt som jag bryr mig om, allt annat blir betydelselöst i jämförelse.

