Etiketter

, , , ,

Long time no see är väl på sin plats tycker jag. Hösten har varit förfärlig på många sätt och ibland har jag nätt och jämt haft huvudet ovanför vattenytan. Jag pluggade engelska hela förra året och nu är 2012 äntligen över. Under höstterminen har jag fått känna på hur det är för många elever. Alla kurser/ämnen går in i varandra och när man äntligen har lyckats med något är det ändå något annat som ska göras asap.

Idag har jag bestämt mig för att hoppa på utmaningen #blogg100 tack vare min vän Pernilla som tipsade om Bisonblogs utmaning #blogg100… Det känns både roligt och lite skrämmande att veta att jag nu har tagit på mig att blogga varje dag i 100 dagar. När dagarna har gått är det nästan sommar och det ser jag framemot.

Imorgon är det dags att åka till skolan igen och hålla ett kort anförande om det det mångkulturella samhället.

